BEDRIFTSSAMARBEID
Vil din bedrift bidra til å forbedre barns liv?
I Redd Barna samarbeider vi med bedrifter og stiftelser som vil gjøre en forskjell for barn. Ethvert samarbeid bygger på vår overordnede målsetting; at alle barn skal leve et verdig liv – uansett hvem de er og hvor de bor.
Slik kan vi samarbeide
I fellesskap finner vi ut hvordan vi best kan samarbeide, slik at det gir mening og merverdi for begge parter. Din virksomhet blir en viktig bidragsyter i vårt arbeid for å forbedre barns liv. Avhengig av hvor stort bidrag din bedrift eller stiftelse ønsker å gi, finnes følgende samarbeidsnivåer:
Hovedsamarbeidspartner
Å være hovedsamarbeidspartner betyr at bedriften din har inngått et langsiktig og strategisk samarbeid med Redd Barna.
- Mulighet til å støtte et spesifikt prosjekt
- Feltreise
- Skreddersydd innhold
- Presentasjoner fra Redd Barna-ansatte
- Mulighet for produktsamarbeid og co-branding
- Filmer, bilder og annet kommunikasjonsmateriell
Kontakt: Anna-Elisabeth Flinstad
Samarbeidspartner
Som samarbeidspartner kan din virksomhet støtte Redd Barnas generelle arbeid. Les mer:
- Støtte et konkret Redd Barna-prosjekt
- Presentasjoner med fagfolk fra Redd Barna
- Produktsamarbeid og co-branding
Kontakt: Anna-Elisabeth Flinstad
Bedriftsfadder
Som bedriftsfadder kan din bedrift støtte Redd Barna med et fast beløp i måneden. Les mer og registrer din bedrift nedenfor:
- Redd Barna-logo, forslag til SoMe-poster og e-post signatur.
- Skattefradrag
- Mulighet til å styrke merkevare og omdømme
- Månedlige rapporter fra Redd Barnas arbeid verden over, samt Redd Barna-magasinet kvartalsvis
Kontakt: Åse Sivertsen
Donasjon
Dersom din virksomhet ønsker å donere et éngangsbeløp til Redd Barna, klikk på linken nedenfor:
Bli lønnsgiverbedrift
Lønnsgiv er en løsning der ansatte hos Redd Barnas samarbeidspartnere bidrar til vårt arbeid gjennom et automatisk månedlig fratrekk på lønnen.
Hvorfor inngå et samarbeid med Redd Barna?
Det å samarbeide med Redd Barna gir mange fordeler for din bedrift – i tillegg til at dere bidrar til å forbedre barns liv, selvsagt! Her er noen:
- Styrker bedriftens merkevare og produkt
- Gir positiv synlighet som styrker bedriftens omdømme
- Bidrar til å gjøre bedriften til en attraktiv arbeidsplass, noe som kan styrke rekrutteringen
- Gir muligheten til å gjøre en reell forskjell
- Bidrar til å nå bedriftens bærekraftsmål, og svarer til eventuelle krav om CSR (corporate social responsibility)
- Skaper internt engasjement blant ansatte
Redd Barnas logo
Redd Barnas samarbeidspartnere får benytte Redd Barna-logo etter avtale med partneransvarlige. Dette gjelder også virksomheter som ønsker å samle inn midler til oss gjennom egne kampanjer og initiativer.
Du finner mer informasjon og nedlastbare logoer på reddbarna.no/logo