BEDRIFTSSAMARBEID
Vil din bedrift bidra til å forbedre barns liv?
I Redd Barna samarbeider vi med bedrifter og stiftelser som vil gjøre en forskjell for barn. Ethvert samarbeid bygger på vår overordnede målsetting; at alle barn skal leve et verdig liv – uansett hvem de er og hvor de bor.
Slik kan vi samarbeide
I fellesskap finner vi ut hvordan vi best kan samarbeide, slik at det gir mening og merverdi for begge parter. Din virksomhet blir en viktig bidragsyter i vårt arbeid for å forbedre barns liv. Avhengig av hvor stort bidrag din bedrift eller stiftelse ønsker å gi, finnes følgende samarbeidsnivåer:
Hovedsamarbeidspartner
Å være hovedsamarbeidspartner betyr at bedriften din har inngått et langsiktig og strategisk samarbeid med Redd Barna.
- Mulighet til å støtte et spesifikt prosjekt
- Feltreise
- Skreddersydd innhold
- Presentasjoner fra Redd Barna-ansatte
- Mulighet for produktsamarbeid og co-branding
- Filmer, bilder og annet kommunikasjonsmateriell
- Tilbud om egen landingsside på ReddBarna.no
Kontakt: Anna-Elisabeth Flinstad
Samarbeidspartner
Som samarbeidspartner kan din virksomhet støtte Redd Barnas generelle arbeid. Les mer:
- Støtte et konkret Redd Barna-prosjekt
- Presentasjoner med fagfolk fra Redd Barna
- Produktsamarbeid og co-branding
Kontakt: Anna-Elisabeth Flinstad
Bedriftsfadder
Som bedriftsfadder kan din bedrift støtte Redd Barna med et fast beløp i måneden. Les mer og registrer din bedrift nedenfor:
- Redd Barna-logo, forslag til SoMe-poster og e-post signatur.
- Skattefradrag
- Mulighet til å styrke merkevare og omdømme
- Månedlige rapporter fra Redd Barnas arbeid verden over, samt Redd Barna-magasinet kvartalsvis
Kontakt: Åse Sivertsen
Donasjon
Dersom din virksomhet ønsker å donere et éngangsbeløp til Redd Barna, klikk på linken nedenfor:
Hvorfor inngå et samarbeid med Redd Barna?
Det å samarbeide med Redd Barna gir mange fordeler for din bedrift – i tillegg til at dere bidrar til å forbedre barns liv, selvsagt! Her er noen:
- Styrker bedriftens merkevare og produkt
- Gir positiv synlighet som styrker bedriftens omdømme
- Bidrar til å gjøre bedriften til en attraktiv arbeidsplass, noe som kan styrke rekrutteringen
- Gir muligheten til å gjøre en reell forskjell
- Bidrar til å nå bedriftens bærekraftsmål, og svarer til eventuelle krav om CSR (corporate social responsibility)
- Skaper internt engasjement blant ansatte
Redd Barnas logo
Redd Barnas samarbeidspartnere får benytte Redd Barna-logo etter avtale med partneransvarlige. Dette gjelder også virksomheter som ønsker å samle inn midler til oss gjennom egne kampanjer og initiativer.
Du finner mer informasjon og nedlastbare logoer på reddbarna.no/logo